W dniu 25.03 kupiłem dywaniki do Hondy accord 8. Na początku fajnie się zapowiadało, bo aby się upewnić czy będą pasowały wysłali szablony do sprawdzenia, od kierowcy nie pasował, więc zrobiłem swój szablon, wg którego miał zostać zrobiony, od pasażera podobnie ale tylko niewielki zmiany naniosłemna ich szablon. Wysłałem również swoje oryginalne dywany celem odpowiedniego dobrania stoperów i ich rozmieszczenia. Niestety przyszły dywany zrobione na miarę oryginalnych, dodatkowo stopery nie pasowały z uwagi na grubość dywanika i nie można było go zablokować, przez co odstawały w tym miejscu. Złożyłem reklamację w dniu 9 kwietnia, do dnia 24 kwietnia nie otrzymałem poprawionych. Reklamacja uznana, przyznali się, że zawinili. Jednak kontakt z działem reklamacji jest beznadziejny, mało kiedy odpowiadają na maile i pytania, dopiero po telefonie do biura obsługi klienta, czasem odpisują. Dodatkowo stopery bedę musiał sam zamontować, bo będzie dany inny rodzaj, podobno ma pasować. Jeszcze tylko czekam czy będą pasowały stopery i czy dywany będą zrobione wg mojego szablonu. Gdybym wiedział, że tak to będzie wyglądało nie kupiłbym tu dywaników. Stanowczo za długo to trwa. Prosiłem, abym miał jeszcze przed świętami, ale jak widać, nie udało się. Może dostanę przed majówką, bo obiecali, że wyślą do 25 kwietnia, ale czy tak będzie? Jak otrzymam dywaniki, to edytuję ocenę i napisze czy pasują. Dlatego 1☆, choć Panie z obsługi klienta są miłe i pomocne, jedynie one zasługują na 5☆, a dział reklamacji to porażka.